Sponsorlu Reklam Yönetimi

Sponsorlu reklamlar hem Instagram hem de Facebook içerisinde kullanıcıların gönderi, keşfet ve story bölümlerinde görülmektedir. Sponsorlu reklam yönetimi bu bakımdan büyük bir önem taşımaktadır. Böylece müşterilere daha etkili şekilde görünmek, amatör reklamların önüne geçerek profesyonel sonuçlar elde etmek mümkündür.

Bu tür reklamlar marka tanınırlığı oluşturmaya, firmanın büyümesine yardımcı olmak için daha fazla müşteri çekmeye fırsat verebilmektedir. Bu tür reklam ile öne çıkmak için ödeme yapılmakta, yayınlanan içeriğin daha geniş kitlelere ulaşması mümkün hale gelmektedir. Ancak planlanmadan yapılmışsa yine de istenen sonuçlar alınamayabilir.

Sponsorlu reklam yönetim firmaları burada devreye girerek reklamın planlamasını daha etkili bir şekilde yapmaktadır. Bu sayede sonuçlar da daha verimli olabilmektedir. Art Palas alanında uzman ekibiyle ilk adımdan son adıma kadar dikkatli bir şekilde yönetmektedir.

Sponsorlu medya yönetim firması

Sosyal medya üzerinde reklam vermek kolay olsa da yapılan bir reklamın etkili sonuçlar vereceği nasıl planlandığına bağlıdır. Bu durum sponsorlu reklamlar için de geçerlidir. Sponsorlu medya yönetim firması temel olarak bunların daha iyi şekilde yapılmasına imkân vermektedir.

Instagram ya da Facebook içerisinde kullanılmakta olan sponsorlu reklamlar, etkileşimi daha kolay ve basit şekilde arttırmaya imkân vermektedir. Bunlar ücretli reklamlar olup daha geniş bir hedef kitleye ulaşmaya olanak tanımaktadır. Bunlar özellikle marka görünürlüğünü arttırmak, internet sitesine trafik çekmek ve kullanıcıların dönüşüm oranlarını yükseltmek için tercih edilmektedir.

Özellikle Instagram içerisinde kullanıcılar bir şeye satın almadan önce çoğu zaman gördüğü paylaşımlardan ilham alarak karar vermektedir. Böylece sponsorlu reklamlar size daha fazla satış olarak geri dönebilmektedir. Sponsorlu reklam yönetimi bu sonuçları en iyi şekilde elde etmeye imkân sağlamaktadır.

Sponsorlu reklam yönetimi ne zaman alınmalı?

Kurumsal sponsorlu reklam yönetimi markaların her zaman alabileceği bir hizmet olup özel bir zamanı beklemeye de gereksinim yoktur. Ancak özellikle etkileşimleriniz yüksek sayıda değilse yaptığınız normal sponsorlu reklamların getireceği sonuçlar da istediğiniz gibi olmayacaktır. Böylece harcanan maliyetin boşa harcanmasına yol açabilmektedir.

Yönetim hizmetleri bunun olmaması için profesyonel şekilde reklamları planlamaktadır. Ayrıca bir firma yeni olmasa bile sosyal medya içerisine trendler her zaman değişmektedir. Bu bakımdan reklamların da insanların zevklerine uygun planlanması gerekmektedir. Ne var ki firmalar doğal olarak bunu takip etmek için gerekli zamanı bulamayabilir.

Sponsorlu reklam yönetimi firması sektörü devamlı takip ettiği için çalışmaların son trendlere uygun şekilde planlanmasına imkân vermektedir.

Sosyal medya reklam yönetimi neden alınmalı?

Standart olan sosyal medya reklamları kampanya sona erdiği zaman etkileşimlerin de sona ermesine neden olmaktadır. Ne var ki sponsorlu modeller bu şekilde değildir. Bunlar kazanılan trafiğin daha uzun bir süre korunmasına olanak tanımaktadır. Etkileşimlere yol açtığı gibi dönüşümleri, video görüntülemeleri ve elde edilen müşterileri de arttırmaktadır.

Şayet ürünleriniz ve markanızı öne çıkarmak istiyorsanız, sponsorlu reklamlar büyük bir katkı sağlamaktadır. Sponsorlu reklam yönetimi burada devreye girerek reklamların daha verimli şekilde planlanmasına imkân vermektedir. Böylece alınan sonuçlar çok daha iyi şekilde olabilmektedir.

Sosyal medya reklam yönetimi nasıl olmalı?

Firmalar için sosyal medyada reklam şartlarını takip etmek oldukça zordur. Çünkü çoğu zaman asıl işlerinden buna zaman ayırmaya gerekli zaman bulunmayabilir. Sponsorlu reklam yönetimi bu reklamların hazırlanma ve yayınlanmasını üstlenerek bir iş ortağınız olarak size fırsatlar vermektedir. Bu çalışmalar esnasında yayınlanacak olan görsellerin en ve boy oranları 1:9:1 ve 1:1 olarak hazırlanmaktadır.

Çözünürlük de dikkat edilmesi gereken bir konu olup kaliteli olmasına her zaman özen gösterilmelidir. Özellikle 600x315 ve 600x600 pikseller bu konuda unutulmamalıdır. Açıklamalar her ne kadar önemli olsa da 300 karakteri aşmamasına büyük bir özen gösterilmelidir. Lâkin kısa ve öz sonuçlar alınabilmesi için 125 karakterden uzun olmaması şarttır. Zira çoğu kişi reklamlarda olan uzun bir yazıyı okumak için zaman kaybetmek istemez.

Ayrıca Facebook Reklam İlkeleri çerçevesinde yazılar, reklam görselinin de yüzde 20’sini geçemez. Bu nedenle planlamanın da daha iyi bir şekilde yapılması gerekmektedir. Aksi durumda spam olarak algılanarak, pozitif yerine negatif sonuçlara yol açabilmektedir. Kurumsal sponsorlu reklam yönetimi bu konular da dâhil her işlemi başarılı bir şekilde sağlamaktadır.

Sponsorlu reklam yönetimi nasıl yapılır?

Tıpkı normal sosyal medya reklamları gibi sponsorlu reklam yönetimi da her adımda dikkatli bir şekilde uygulanmaktadır. Bunun birinci işlemi gerekli olan ön hazırlıkları yapmaktır. Bu bağlamda öncelikle reklam vermek isteyen firmalar ile görüşme yapılarak ne istedikleri, reklamın nasıl yapılacağı, bütçenin ne kadar olduğu gibi konular öğrenilmektedir.

Bunun yanı sıra neyin reklamı yapılacaksa bununla alakalı olan bilgiler de hazırlık sürecinde alınmaktadır. Bunu tamamladıktan sonra ise reklam tasarımına gelmektedir. Önemli olan sadece özgün değil aynı zamanda kaliteli ve trendlere uygun çözümler sunabilmektedir. Yazıların da kısa ve öz olması, istenen mesajı etkili şekilde iletilebilmesi gerekmektedir.

Bunlardan sonra ise hazırlanan reklam paylaşılmadan müşterilere gösterilerek fikirleri alınmakta, gerekli ise talep edilen düzeltmeler gerçekleştirilmektedir. Bunların da bitirilmesi ardından sadece paylaşılması kalmaktadır. Sponsorlu reklam yönetimi firması bu çalışmaları profesyonel bir şekilde yaparak en iyi sonuçları almanıza imkân vermektedir.

Reklamların verilmesi ise oldukça kolay olup gerek müşteriler gerekse kurumsal sponsorlu reklam yönetimi firması tarafından yapılabilmektedir. Sadece Facebook hesabına girilerek ayarlar kısmına tıklanmakta, ardından da sol tarafta yer alan Instagram reklamlarına gelinmektedir. Şayet bir hesap eklenmemişse, hesap ekle denilerek hesaplar yazılmaktadır.

Bunu tamamladıktan sonra ise sadece Power Editor kullanarak reklam oluşturma ve yayınlama kalmaktadır. Şayet firmalar bununla ilgilenmek istemiyorsa sponsorlu reklam yönetimi firması bunu da yaparak gerekli çalışmaları yapmaktadır.

Sponsorlu reklam yönetimi fiyatları

Instagram içerisinde sponsorlu reklamlar alma ücretleri bütçeye göre farklılaşmaktadır. Bu bakımdan müşterilere ait olan bir konudur. Facebook üzerinden girişin yapılması ardından günlük bütçeyi kişiler belirlemektedir. İstenirse bir başlangıç ve bitiş tarihi tespit edilebilmekte, hafta içerisinde harcanacak maksimum miktar belirlenebilmektedir.

Ayrıca gösterim ve dönüşüm tarzı seçeneklerinden her biri, reklam amacı belirlenen sınırlar dâhilinde seçilebilmektedir. Sponsorlu reklam yönetimi fiyatları da bu bakımdan standart değildir. Bu gibi unsurlar aynı zamanda yönetim konusunda da fiyatların değişmesine yol açmaktadır.

Genel anlamda müşteriler iletişime geçip, nasıl bir hizmet almak istediğini söyledikten sonra gerekli bilgiler de verilebilmektedir.

Sponsorlu reklam yönetimi firması olarak neden bizi seçmelisiniz?

Sponsorlu reklamlar hatalı şekilde planlandığı durumda olumlu değil olumsuz sonuçlar vermektedir. Bu bakımdan doğru bir sponsorlu reklam yönetimi firması seçmek büyük bir önem taşımaktadır. Firmamız alanında uzman bir ekiple çalışmakta olup hem Facebook hem de Instagram içerisinde bu reklamları başarılı bir şekilde vermektedir.

Sosyal medya içerisindeki trendler ve değiştirilen reklam kuralları izlenerek her zaman bunlara uygun şekilde çalışmalar gerçekleştirilmektedir. Bilgi toplanmasından tasarımın son aşamasına kadar tüm işlemler büyük bir özen ile yapılmakta, etkileyici tasarımlar ortaya konmaktadır. Proje bütçenize göre planlandığı için uygun fiyatlar ile bunlardan yararlanmanıza olanak tanımaktadır.

artpalas icon
Sizin için harika fikirlerimiz var!

Projenizin gereksinimlerini bize iletin, size özel çözümlerimizi sunalım.

Teklif İste